رئيس سازمان رفت، كميته سه نفره آمد PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط Administrator   
سه شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 20:48

 

شنيده شده كه رئيس سازمان نظام مهندسى استان البرز از تصميم گيرى براى اجراى آئين نامه‌ي ماده‌ي ٣٣ كنار گذاشته شده و كميته اى سه نفره عهده‌دار اجراى آئين‌نامه مذكور شده است.

در همين راستا، پس از تشكيل كميته‌ي سه نفره، قرائن حکایت ازثبت مجدد دستور نقشه توسط شرکت‌های حقوقی دارد. شرکت‌هائی که در این چندماه به علت  رعایت نکردن تعداد کار ، از ثبت کارهای جدید در شرکت‌های خود باز مانده بودند، مجدداً فعال شده‌اند.

بدليل اقدامات اخير رئيس سازمان استان البرز و رعايت الزامات آئين نامه‌ي ماده‌ي ٣٣ كه شرکت‌های حقوقی را به ناچار با ركود مواجه ساخت، اينك با نزديك‌تر شدن به ایام انتخابات به نظر مى‌رسد كه تامين منافع شركت‌هاى حقوقى مورد توجه كميته‌ي مذكور قرار گرفته است. قرائن موجود، نشان مى‌دهد كه اعضاى كميته‌ي جديد در فهرست كانديداهاى هيئت مديره‌ي سازمان استان البرز بوده و به همين منظور نيز ثبت‌نام كرده‌اند.  تعدادى از شركت‌هاى مذكور در انتخابات دور اول سازمان استان البرز با فعاليت چشمگير و هزينه‌هاى قابل ملاحظه حضور يافتند و توانستند اكثر كانديداهاى خود را به كرسى‌هاى نظام مهندسى برسانند.  پس از انتخابات، اقدامات اين‌گونه شركت‌ها به نحو قابل ملاحظه‌اى شدت گرفت و با گم شدن و سرقت دفاتر ثبت كارهاى ارجاعى سازمان در دو مرحله( قبل و بعد از انتخابات) و شدت بيشتر كارآفرينى‌هاىِ! اين‌گونه شركت‌ها، ابهاماتى را به وجود آورد كه در هفته‌هاى اخير، اذهان عمومى مهندسان به تدريج در حال دريافت پاسخ  معماگونه‌ي آنهاست. اميد است سياستگزارى هاى كميته‌ي سه نفره از جمله‌ي آخرين قطعات پازلِ مرتبط با اين موضوع تلقى نشود.

 

نظر
افزودن جدید جستجو RSS
وحید  - ...   |2012-06-20 02:59:48
پس منافع شما توسط رئیس سازمان تامین میشده ؟!!! و قابل ذکر است که آقای رئیس هم کاندیدای هیات
مدیره میباشند و همگی امیدواریم هیچکدام از این 9 نفر که جز ... در کارنامه خود ندارند دوباره
نخواهند که زمام امور سازمان را در دست بگیرند . و ایکاش مطالب شما با کمی صداقت و بدون قرض ورزی
میبود تا شاید همکارانی که خیلی در جریان حاشیه های سازمان نیستند آگاه میشدند ولی افسوس !!!
ناشناس   |2012-06-20 05:06:57
شما اعلام فرا جناحي مي کنيد ولي به نظر مي رسد رئيس سازمان با آنکه با سو مديريت تمامي کارها را
قفل کرده منافع شما را بسيار تامين نموده چرا نبايد مبحث دوم اجرا شود سابقون کانون تا توانستند
در ادوار گذشته منافع خود را تامين کرده اند و هر کدام بالاي 10000 مترمربع سهميه دارند ارث پدريشان
بوده نه ؟!!!!
ناشناس   |2012-06-20 05:38:13
مجید جان غرض نه قرض. اون پوله که قرض می گیرن :)))
ناشناس   |2012-06-20 14:59:49
عزیز دلبند ای کاش کمی در نوشتارهایت صداقت به خرج میدادید و اینکه ریاست سازمان در اجرای ماده 33
تلاش میکند خودت میدانی که اینطور نیست بلکه ایشان مجری سیاستهای همانهایی است که شما را مدیر
سایت کردند.کمیته سه نفره هم بدنبال منافع خودشان هستند شما قول بدهید تمام نظرات را در سایت
بگذارید تا انوقت متوجه خواهید شد که عزیز دلبند فقط عده خاصی نیستید.
ناشناس  - آفرین ...   |2012-06-20 15:08:28
ای کاش در همه موارد این دقت و داشتید !!!!!
مشتاق   |2012-06-20 16:43:04
من نميدونم چرا اين ماده 33 و اين حرفها فقط در آستانه انتخابات مهم مي شه!!
از يك طرف يوسفي ميكشه
از يك طرف اونوريا!! هر دو هم فقط واسه جلب راي تو انتخابات! حق و حقوق 6000 مهندس هم كشك!
ناشناس   |2012-06-20 21:18:51
خوبه که فقط به حاشیه نپردازیم.اصل مطلب اینه که بعضی از حقوقی ها آچمز شده بودند حالا دوباره بال
وپر گرفتند.خوش به حال ما که فقط بلدیم تو سر وکله هم بزنیم!
ناشناس  - پاسخ   |2012-06-20 23:49:44
ای کاش نویسنده مطلب قدری صداقت و یا آگاهی داشت که بداند وظیفه رییس سازمان انجام امور اداری
مربوط به ماده 33 نمی باشد بلکه باید به مسایل کلان سازمان و برنامه ریزی در راستای اهداف تاسیس
سازمان بپردازد . ولی بنظر می رسد نویسنده مطلب و حامیان او هم از بودن رییس سازمان در امور ماده 33
منافع سرشاری می برند
ناشناس   |2012-06-21 13:56:29
مدیریت محترم سایت لطفا توضیح دهید چرا با زدن گزینه like جهت تایید نظرات گزینه unlike انتخاب میشود
....
ناشناس   |2012-06-22 00:30:18
دوست و همکار عزیز باید به اطلاعتان برسانم که جدای اینکه بعد از دهها بار انتخاب گزینه مثبت به
اعلام نظراتی که مخالف مطلب فوق میباشد اگر هم یکبار عمل کند بعد از اینکه از این مطلب خارج شوید و
دوباره صفحه را باز کنید متوجه میشید که نظرتان اعمال نشده است !! البته شاید مدیر محترم سایت حق
داشته باشند خوب هر چی باشه منافع شان در خطر خواهد افتاد ..
منتظر  - تشكر از زحمات و روشنگرى ها   |2012-06-22 08:58:32
مدير محترم سايت، من به سهم خودم از شما و ساير كسانى كه با اطلاع رسانى و تحليل هاى به موقع فضائى
منطقى و مدنى را بوجود آورديد تا فساد فراگير عده اى معدود بيش از به اين توسعه نيابد و به ديگران
سرايت نكند، ممنونم. از اينكه نظرات حتى عده اى معدود را نيز منتشر مى كنيد كه پايبند به اخلاق هم
نيستند، از آزادگى و سعه صدر شما و همكارانتان تشكر مى كنم.
مطمئنم كه مى دانيد قاطبه مهندسان و
اعضاى فرهيخته قدر زحمات شما را مى دانند و قضاوت هاى بد و خوب را از هم تشخيص مى دهند.
اقدامات
فرهنگ ساز شما و دوستانتان دير جواب مى دهد ولى تاثيراتش عميق است.
سمت و سوى اصلى شما كه فساد
ستيزى و ارتقاى شؤنات مهندسى است مورد حمايت ماست. اميدوارم همينطور به تلاشهايتان ادامه دهيد و
پايدارى كنيد.
سايت شما در كشور بى نظير است و مطمئن باشيد كه الگوى ساير استان ها خواهد شد،
اگرچه شايد نظير فساد شكل گرفته در كرج پديده نرمالى نباشد و فكر نمى كنم در جاهاى ديگر به اين
وسعت باشد.
مدیریت سایت   |2012-06-22 21:08:15
در بعضی موارد کش سیستم تغییرات سایت را با فاصله زمانی نشان می دهد.
مدیریت سایت در پی گول زدن
خود و نظر سازی نیست.
اگر نظر حاوی توهین و نسبت ناروا آن هم توسط شخص ناشناس باشد از انتشار نظر
خودداری می شود، در غیر این صورت نظر منتشر می شود.
اماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شما به
صورت مقاله یادداشت هستیم.
پیمان  - خبر !؟ یا نظر!؟   |2012-06-24 00:57:04
همکار و Administrator محترم.
شما در ستون "تازه ترین اخبار" مطلبی را منتشر کرده اید که نظرات ,
برداشتهاو تصورات شخصی شما از یک موضوع است.در کل مطلبی که نوشتید شاید یک جمله آن خبر باشد: اینکه
کمیته سه نفره ماده 33 تشکیل شده که در آن رئیس نظام وجود ندارد.
آیا به نظر شما که در کار حرفه ای
رسانه و محیط صنفی مهندسی، این عمل درست است؟ آیا تصورات خود را از عملکرد یک کمیته سه نفره به
عنوان یک خبر که قطعی جلوه داده ایدنمیتواند نوعی تشویش و تخریب در آستانه انتخابات در راستای
منافع انتخاباتی خودتان باشد؟
طوری خبررا نوشته اید که کسی که در کوران اخبار نظام نیست نظر شما
را به عنوان یک حکم قطعی به حساب می آورد. آیا اگر احیانا در تحلیل خود اشتباه کرده باشید وبه قول
خودتان " شنیده "اتان اشتباه باشد نسبت به افراد جامعه مهندسی استان و یا هیات سه نفره مسئول
نیستید...؟
آیا اینکه گفته ای رئیس نظام از هیات سه نفره "کنار گذاشته" شد با اینکه میدانید
رئیس نظام لزوما نباید در هیات سه نفره ماده 33 باشد نوعی جهت جهت دهی افکار به سمت اهداف خود و سو
استفاده از یک خبر نیست...؟!
سعيد   |2012-06-25 19:32:40
البته تقريبا در تمام يادداشتهاي كامنت گذاران و ازجمله در همين متن فعلي،‌چيزي كه من مي بينم
اين است كه كامنت گذاران كاري بخود متن ندارندومتن تنها به آنها انگيزه اي داده كه چيزي
بنويسند.اغلب ايشان با ذهن خواني و تهمت زدن به نويسنده، يا افرادي كه در متن ذكرشده اند ، مطلبي
را كه خودشان دوست دارند مي نويسند.اغلب هم يك نوع ازشاخه به شاخه پريدن در نوشته ها هست.بعنوان يك
مهندس، ما بايد بتوانيم در قالب همان متن و بصورت منسجم مطالبمان را بگوييمواگرقادرنيستيم چيزي
را نقدكنيم، از افترا و تهمت زدن پرهيز كنيم..
...  - ..   |2012-07-01 02:41:54
لطفا توضیح دهید که چرا پس از انتخاب گزینه مثبت یا منفی در خصوص نظرات پس از بستن این پنجره
نظرمان اعمال نمیشود ؟
مدیر سایت.  - توضیح   |2012-07-01 04:55:31
بیننده ی محترم، در هنگام انتخاب گزینه مثبت یا منفی ماژول مورد استفاده نظر شما را ثبت می نماید.
ولی در صورت رفت و برگشت آنی ممکن است به نظر برسد نظر شما حذف شده است در حالی که علت این اتفاق،
حافظه موقت می باشد. در بعضی موارد تغییرات در سایت با فاصله زمانی 15 دقیقه قابل مشاهده است.
...  - ...   |2012-07-04 02:04:53
مدیر محترم سایت با فاصله زمانی 30 دقیقه ای هم اعمال نشد !!!
نوشتن نظر
نام:
ایمیل:
 
عنوان:
 
لطفا کد آنتی اسپم نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.

کامپوننت نظرات بر مطالب، جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا - http://www.joomla.ir"

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 21:05