نظام نامه پیشنهادی نحوه ارجاع كار نظارت در استان البرز PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط ali.r   
شنبه 27 فروردين 1390 ساعت 18:47

 

برای دریافت لینک زیر را دنبال کنید

نظام نامه پیشنهادی نحوه ارجاع كار  نظارت در استان البرز

 

نظر
افزودن جدید جستجو RSS
برج سفیدی  - ویرایش   |2011-04-17 03:47:38
با درود
ای کاش پیش از چاپ مطلب ویرایش می شد.برخی بخش ها مفهوم نیست.لطفن پس از ویرایش وبازخوانی
دوباره منتشر شود.
عباس  - تشکر   |2011-04-26 19:37:24
با سلام
از اینکه با طرح مذکور به فکر ساماندهی ارجاع کارها هستید تشکر میکنم این طرح بسیار
عالیست و تا جایی که مطلعم در برخی از استانها اجرا میشود (مثل استان قم)
ظریفی   |2011-05-02 19:01:53
امیدواریم این طرح اجرایی شود
ابراهیم پاشایی  - با سلام   |2011-05-07 20:31:05
کاملا با طرح ساماندهی ارجاع کار موافقم و امیدوارم با اجرای این طرح دست عده قلیلی از همکاران که
نقش دلال را بازی می کنند از سیستم قطع گردد . البته حتما نیازمند رای گیری از همه اعضا می باشد.
حبیبی  - طرحی ساماندهی ارجاع کار   |2011-05-10 20:14:51
با سلام
کاملا با اصل این طرح موافقم.انشاالله در آینده بسیار نزدیک اجرایی شود و دست واسطه های
همکار!!! (چه در شهرداری و چه در کانون) کوتاه شود . ارجاع کار و هزینه خدمات مهندسی بایستی از طریق
نظام مهندسی به ناظران پرداخت گردد.امیدوارم نظام مهندسی باصداقت. تدبیر درست و ماندگار این طرح
را اجرایی کند .
اميري   |2011-06-12 16:36:48
باسلام
وقتي كساني زحمت مي كشند بايد تشكر كرد.
در عين حال با توجه به سابقه طولاني آروزها وآمال
مهندسين وبه نتيجه نرسيدن ها، اميد به سرانجام رسيدن اين گونه كارها كه دست واسطه را مي برد بسيار
ناچيز است.
اميدوارم زورتون بچربه ولي خودتون زورگو نباشيد.
مهرداد   |2011-06-21 12:34:13
با سلام
در اين طرح به طور شفاف مشخص نيست كه آيا تمامي ارجاعها توسط سازمان و شهرداري خواهد بود
و مالكين در انتخاب مهندسان نقشي ندارند ؟ حق الزحمه كه در شرايط كنوني به دليل دلال بازي ها به
شدت افت پيدا كرده بايستي در طرح در نظر گرفته و اجرايي شود . با تشكر
مجتبی خزایی   |2011-09-11 13:46:28
با تشکر طرح خوبی است برای توزیع عادلانه کارها و بهبود کیفیت ساخت وسازها (تبانی مالکین با معدود
مهندسین)و واسطه ها حذف میشود
معارف وند  - ارجاع كار   |2012-08-05 17:02:46
با تشكر
با برسه ارجاع كار كه فقط توسط شهرداري و سازمان قابل مشاهده باشد كاملا مخالف هستم زيرا
باعث رانت خاري خواهد شد!
بهتر است اين برسه براي تمام اعضا قابل مشاهده باشد تا يك كنترل مضاعف هم
صورت كيرد
گل پسر   |2012-08-12 17:04:57
با اين طرح بطور كلي موافق هستم وليكن سئوال اينجاست ، دفاتري كه هزينه اجاره محل و يا دستمزد
منشي و ... را پرداخت مي كنند و مالك در اين دفاتر قرارداد امضاء مي كند تكليفشان چيست يا شايد بايد
قرارداد در ماشين ناظران امضاء شود
علی   |2012-08-14 18:09:09
تکلیف دفاتر چیست دوباه رانت خواری میشه که؟؟؟یعنی زنگ می زنند به به ناظر و اعلام میکننند بیا
این کار رو بگیر و درصد ما یادت نره؟؟؟
مصطفی   |2013-04-07 16:14:56
اگه میشه یه کم درمورد جزییاتش بگید ببینیم چجوره اگه قرارباشه به مهندسان که کاردولتی ندارند
وتنها راه درامدشان نظارته کار بیشتری اعمال کنند خوبه
مصطفی   |2013-04-07 16:17:36
به نظر بنده کارمند رسمی یا ادارات که بصورت موظفی باید اداره باشند نمیتوانند ناظر خوبی باشند
چون یا باید خودشو از اداره بدزده یا از نظارت که هر دوتاش بده
ناشناس   |2013-05-01 02:37:30
نظامی که استخوان بندی ان دلالان باشندهیچ وقت ارجاع کارصورت نمیگیرد
صمدی   |2013-11-12 16:27:26
طرح خیلی خوبی است برای توزیع عادلانه کارها و بهبود کیفیت ساخت وسازها و حذف واسطه ها .فقط
دلالان ناراضی هستند.
نوشتن نظر
نام:
ایمیل:
 
عنوان:
 
لطفا کد آنتی اسپم نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.

کامپوننت نظرات بر مطالب، جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا - http://www.joomla.ir"

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 28 فروردين 1390 ساعت 13:37